mandag den 3. januar 2011

Opgave 5 - Evaluering


  1. Hvad tror du der bliver den største udfordring ift. integration af Blogger i din undervisning?
  2. På hvilke måder forventer du at Blogger kommer til at understøtte læring i danskfaget?
  3. Hvad tror du der bliver den største udfordring ift. organisering med loops?
  4. Tror du at organisering med loops kvalificeret kommunikationen mellem lærer og elev vedr. elevernes læring?
  5. Hvordan har du oplevet din deltagelse i projektet i dag?
  6. Hvad forventer du af næste workshop?

4 kommentarer:

  1. 1. at turde starte med det tekniske
    2.undervisningsdifferentiering
    3. ingen her
    4. godt
    5. som utrolig afslappende, fordi Jeanet bare har styr på loops,"tager" styringen, det er fantastisk

    SvarSlet
  2. 1. Som sædvanligt: tid og pc'er
    2. variation i undervisningen
    3. tid
    4. Ja, for nogle lærere og nogle elever
    5. positivt
    6. udvikling

    SvarSlet
  3. 5. Fin, aktiv, udfordrende
    6. At få større overblik
    4. Ja
    3. At få det til at fungere med bare 4 computere
    2. Det ved jeg ikke endnu.
    1. Tiden
    Hilsen Susanne

    SvarSlet
  4. Jeg tror der er to store udfordringer - dels det tekniske, dels tiden.
    Måske bedre muligheder for at følge med i, hvad eleverne tænker og lærer.
    Det tror jeg faktisk ikke bliver særlig svært - bortset fra, at 24 store elever fylder vældig meget i vores lokaler, og de er vant til at arbejde flere steder på skolen. Organisering med loops er vist bedst hvis vi bliver i samme lokale.
    Ja - det tror jeg så absolut.
    At jeg får mere viden om det tekniske.
    Lene

    SvarSlet